pátek 31. prosince 2010

Přání psané na Silvestra...

Když jsem přemýšlel o tomto článku, který má být jakýmsi předělem mezi verzí "beta" Swinstva a "alfa" Swinstva, tak jsem kroužil nad různými tématy a formami. Přemýšlel jsem o dvoustém zápase, který byl pro mě osobně velmi zvláštním zážitkem, kdy jsem sledoval na hřišti novou podobu Sviní a spolu s třemi (!) dalšími fandy oslavoval v "hledišti" tohle výročí. Nebo o tom, jak dnešní tým a my všichni bývalí i současní členové okolo něj fungujeme a tohle téma mě záhy pustilo.

Nechtělo se mi nostalgicky vzpomínat a potažmo do kohokoliv rýpat. Prostě Modrý Svině a stejně tak i naše původní "Áčko" jsou už někde jinde, přesto stále fungují a je to dobře. Dvě svatby na kontě naší bývalé třídy a jeden malej "punťa" na cestě jsou toho dostatečným důkazem. Proto jsem si začal pohrávat s lehčím tématem, které bylo vždycky o poznání víc mojí doménou.

Jenže ejhle! Tento rok postavil přede mě, moje blízké, kamarády i čtyřnohé mazlíky mnohem víc překážek, než jsem si dokázal představit a každá další dokázala tu předchozí mistrně trumfnout. Najednou nebylo co vtipně glosovat ani čemu se smát a energie na extra černý humor se mi bohužel nedostává dodnes. Nemůžu si pomoci, ale přihlašte se někdo, kdo označíte rok 2010 za dobrý. Protože pomalu ztrácím pocit, že někdo takový ještě je, i když alespoň tip na všechny novomanžele mi ještě zbývá.

Na letošní Silvestr se tak opravdu hodně těším! Vždycky jsem byl trochu pověrčivý a všechny ty talismany, zvířecí končetiny, kusy skal nebo zbytky čehokoliv považované za magické mě svým způsobem bavily. Stejně tak mě neopouští víra v tu nesmyslnou mystiku Silvestra a předělu starého a nového roku! Přiznávám, že se těším na půlnoc, kdy se začne počítat rok 2011 a já budu doufat, že bude lepší než ten letošní, nebo alespoň nebudeme muset (zatím úspěšně) vybojovávat pořád těžší zápasy.

Budu nadějně přemýšel o tom, co se v tom novém roce všechno udělá lépe a jak například i zde už začneme tvořit i něco zábavnějšího, než jen debaty o výkonnosti Oty na hřišti nebo strategii v boji o udržení. Budu rád, když to bude bavit i Vás všechny, ale předně se tím chceme bavit i my sami s Otou, protože jen tak máme důvod pomýšlet na úspěch fungování těchto stránek. A to samé podle mého platí i pro Modrý Svině. Takže kromě zdraví se pořádně bavme dneska, i celý příští rok!

4 komentáře:

  1. Ale tak rejpnu si.. Proc ne :)Prvni verze je alfa, pak nasleduje beta a pak ostra verze.. pokud prechazis z beta na alfa, tak se vracis zpatky. U sw se jeste pouziva RTM (ready to manufacture), ale to asi u blogu nepude.. Petr (sem linej se prihlasovat)

    OdpovědětVymazat
  2. no my pořád ještě nevíme, kterým směrem jdeme, takže je to asi napsaný správně...:-) jinak fajn, už pátej člověk, o kterým vim, že to tady čte...:-D

    OdpovědětVymazat
  3. to sem zase nerek.. jen hledam chyby, abych si moh rejpnout kdyz se nudim v praci. :) petr

    OdpovědětVymazat
  4. Nebraň se tomu tak...:-D od tebe opravdu nečekám víc, než že to budeš projíždět v práci a rejpat, ale aspoň něco...:-)

    OdpovědětVymazat